TISDAG....

är det idag då och här håller man full fart med att tvätta och få undan torr tvätt. Jag är inne på min fjärde dag utan snus och ja det går faktiskt riktigt bra. Får hoppas det rullar på som nu och man kan bli snusfri snart.
Dottern kommer hit efter skolan och hon tar med sig min mamma hit då hon skall plocka upp henne från skolan. Så en liten fika ska dom väl få...jag själv håller mig till den nyttiga linjen på veckorna och skall försöka hålla det ett tag.
Idag blir det wokgrönsaker med smaksatt creme fraiche och kyckling och för mig som älskar grönsaker är det ju inget jobbigt alls. Förutom att det kommer ett litet sötsug lite då och då men då blir det en frukt som jag stoppar in och tuggar på.
Ska sätta mig och studera travet med ska lägga ner lite mer tid på det denna veckan så får vi se hur det går man skulle ju vilja få in en liten vinst iaf.
 
https://www.atg.se/#/department.atg.atgse2.channel.ws.bettingandstartlists/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0