Pälsmössa

Idag vaknade jag riktigt sent men det var för att jag inte kunde sova inatt jag kollade 2 filmer och klockan ja den blev nog efter 4 innan jag slöt mina blå. Klev upp och hoppade direkt i ett bad och sedan blev det lite frukost ja en sen frukost då...Innan sambon åkte till jobbet så blev det en liten middag. Allt blev ganska tätt inpå varandra idag men så kan det vara.
Åkte iväg med mamma en sväng och handlade och sedan följde hon med upp hit en stund. Idag kom gåvan från ATG ett årskort som gör så att jag och 1 till kan gå in gratis på alla travbanor..nu är ju inte jag någon flitig besökare av just det då men man får väl kika på något iaf nu när man fått det.
 
Sitter just nu och tittar på trav V86 är det idag och ja vi får väl se hur det går....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0