Onsdag= Lilllördag

mitt i veckan är det nu och ja i huset där jag bor håller de på att renovera en lägenhet och det har pågått sedan långt innan jul..kan meddela att det är inget kul alls för de borrar och borrar och det ekar härinne..de börjar tidigt på morgonen och man håller på att bli smått galen av ljudet.
Får hoppas de är klara med den snart man kan börja undra om de rivit ner hela huset för det har tagit sådan lång tid.
Vad ska hända idag då?. Ja det är inte mycket alls det dottern kommer hit efter skolan och vi ska väl småtjöta lite och dricka te alltid lika mysigt. Det blir lite mat när sambon kommer hem..grönsaker alltså haha...det är det som bjuds på här just nu och ja det går riktigt bra faktiskt...lite jobbigt på kvällar och nätter då man är lite hungrig men det ska väl ge med sig snart det med.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch ja sånt där kan göra en galen... :(
Trist det där när man måste vara hungrig. Är det mycket du vill gå ner? kan jag tipsa om en bra klubb: http://viktklubb.aftonbladet.se/cm/2.10/2.112/?refpartner=google_viktklubb_12&gclid=CM7u7u63_rQCFa52cAodOTAAgg
Jag var med där ett tag o gick ner en del i vikt men klarade inte av det i alla fall så för mig slutade som du vet med en operation, men prova gärna du om du vill.
Lycka till!
Kram!

Svar: Jag ska kika på det..ja ca 10 kg vill jag ha bort jobbigt men välbehövligt för att man ska känna sig fräsch.Tack va gulligt Kram :)
Zwampe

2013-01-23 @ 13:06:25
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0