Knivar är vassa

visste ni det?..Skar mig i nageln ikväll och det var inte skönt kan jag meddela och ont gjorde det med och blödde en massa. Vad har den här damen gjort idag då?. Ja du inte har det blivit mycket gjort inte har haft en sådan där dag då jag bara varit och det har kännts så jäkla skönt inga måsten och inget som ska tas hand om.
Grejat lite i datorn och tittat på tv och druckit te...
 
Imorgon blir det väl att hämta upp dottern från skolan när hon vill hem hon mår inte helt bra än så hon orkar inte med långa dagar. Det var möte idaf och äntligen har de fattat lite och inget av deras hot blir av..då nu kan hon pusta ut och bli frisk lilla gumman.
 
Nu är det dags att natta sig själv här men först ska jag vänta på att gubben kommer hem...sen blir det täcket över näsan några timmar.
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Pövade också det igår kväll,
men jag har inte lika fint plåster som dig :)

Svar: usch då :(
Zwampe

2013-01-15 @ 07:27:24
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0