Grönsaker och grönsaker

Ja det är vad mina middagar är nu och jag tycker att det funkar kanon.. går blev det grönsaker med äggnudlar och idag blev det grönsaker och fisk.
Har varit iväg en sväng och handlat på Netto och ja jag lär mig aldrig att tycka om den butiken..dåligt sortiment och de prismärker fruktansvärt dåligt hälften av alla varor vet man inte priset på och vem orkar springa och leta efter personal och fråga?. Ne då struntar jag hellre i det min butik där jag handlar mest är Coop och så kommer det npg bli i fortsättningen med.
Nu blir det att sätta sig och kolla lite hästar och lite info ett tag...så simma lugnt alla :)
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

gott det ser ut! :D

2013-01-25 @ 13:00:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0