Där hamnade man med

på Aftonbladets sportblad på nätet riktigt kul att de tog kontakt med mig ju inte ofta man får den chansen att få va med så offentligt ju...
Dagen idag har varit lite kaosaktig telefonen ringde tidigt imorse och det var dotterns läkare så nu skall det skickas remiss mm.
Efter det åkte jag och mamma och handlade lite och när vi kom hem så ringde min dotter som inte mår bra alls och grät i telefonen hon hade sån huvudvärk...som mamma gör det ont i en när barnen mår dåligt och man inget kan göra. Det är ju ryggmärgsprovet som hon mår dåligt av de sa att huvudvärk och illamående var vanligt...
Ska snart åka och hämta henne hon är hos pappan just nu men skall vara här i natt jag vill inte att hon är ensam just nu.
Ska se om jag hinner baka lite här sedan så det är verkligen full rulle...trådrulle...hihi...
 
Jo här är tidningsartikeln:
 
 
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article16043253.ab

Kommentarer
Postat av: Onkis

Va kul och läsa om dig i tidningen :)

Svar: Tack..ja det var kul att få vara med inte ofta det händer :)
Zwampe

2013-01-11 @ 18:40:45
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0