Butiksjakt

Ni har väl sett att det finns ett ställe på nätet som heter butiksjakt?. Där kan man söka på alla nätbutiker som finns och jag tänker berätta om en speciell butik som ligger mig varmt om hjärtat d vs Bubbleroom de har helt underbara kläder och faktiskt riktigt bra priser. När man söker på butiksjakt så ser man på första sidan att det står rabattkod klickar man på den så får man 20% på sin beställning och det är ju ett riktigt bra erjudande för att kunna utnyttja den måste man handla för 500 kr och det gör man ju lätt.
Jag tycker att det är bra med sådana här sidor det gör det lättare att hitta butiker och allt är samlat på ett och samma ställe kan ju inte bli bättre ju.
Så klicka dig in och sök den butik du letar efter och hitta kläder mm och njut av en härlig stund framför datorn det skall jag göra nu och vem vet jag kanske fyndar en massa kläder om en liten stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0