Bellbox-schampoo

Att välja schampoo till sitt hår är inte alltid det enklaste för alla har vi ju olika hårtyper
. Vissa har tunt och fint hår och vissa lockligt och frizzigt ja det finns massa olika typer av hår. Men jag tänkte visa schampoo som jag tycker är bra och som passar mitt hår som är blekt och tunt. För mig är det viktigt med ett bra schampoo och balsam och då får det gärna kosta en slant om det gör håret fint och fräscht. Jag har kikat in här på Bellbox och de har mycket att välja bland till håret inte bara schampoo utan även lite annat smått och gott.
 
Så jag börjar med detta: Schwarzkopf BlondMe Blonde Brilliance Light Cool-Ice Shampoo. Det är för blondt hår och det gör håret lent och skönt.
 
 
Sedan detta Fudge Care Body Builder Shampoo. Det är för torrt och slitet hår det gör det silkeslent.
 
 
Ett litet smakprov av vad jag tycker är bra det finns många bra schampoon men man måste hitta något som passar sitt eget hår bra det är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0