Fettisdagen

ja semledagen som jag säger är det då idag och jo vi köpte faktiskt också semla idag för dottern vill ha det. Men nu till vad som hände innan fikan jo då var det ett besök på vårdcentralen där de tog blodtryck och ett sockerprov glucos något får väl svar imorgon på det kan jag tro. Efter det så bar det iväg in till stan och upp till Lagerhaus där dottern käpte lite smått och gott. Jo just det vi var inne på coop och köpte ett lite brev som hon skulle skicka till sin pojkvän ett alla hjärtanskuvert...
När vi shoppat färdigt så åkte vi förbi bagaren och köpte semlorna och sedan hem och fikade...hjälpte dottern att fixa till hennes lilla paket och sedan bestämde vi oss för att åka och posta det så så fick det bli. Jag köpte tröja med som jag skall ha på begravningen nästa vecka.
När vi gjort klart våra ärenden så kördes dottern till bussen och jag hem...
Väl hemma så skulle jag tvätta och ja det gjorde jag när plötsligt allt bara blev svart här hemma jag trodde strömmen gick men det var en propp...fick lite småpanik då det verkligen var svart inne...Men hur som helst jag kravlade mig upp på en stol och vips så kom lyset tillbaka igen så nu sitter jag här och känner mig nöjd.
En mysig dag med nära och kära kan det bli bättre?.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0