Pust stånk och stön

det här med julmat är inte min grej jag blir tokmätt nästan illamående och detta har man fått vara i dagarna 3 nu men nu är det stopp. Man vill ju lixom inte slänga all mat utan man får offra sig men hua man mår inte bra alls.
Känns som man svällt upp 10 kilo minst så nu blir det tillbaka till nyttig mat igen.
 
Julfton firades först hos svärmor där vi åt en julfrukost med gröt och diverse andra saker. Delade ut lite julklappar och fick julklappar tillbaka. Jag fick en cupcakes bok och muminmugg och sedan fick jag och sambon en större peng och chokladask och trav och trisslotter.
Myigt värre och nöjda gick vi hem och slappade en stund innan vi skulle iväg till bror med familj och äta. Där var vi till 21 på kvällen sedan var det dags att åka hem och öppna våra julklappar hemma. Jag fick en peng till navelpiercing och smycke och ett presentkort på kicks.
Dottern fick en stor hög med klappar så hon blev nog nöjd och glad.
Sambon fick ett spel till PS3 och en flaska rom och t-shirtar och trisslotter av mig så ja vi var nöjda haha :D
 
Idag var vi ju tvugna att fixa till julmaten vi hade köpt själva men sugna var vi ju inte men nu är det slut vill inte ens se åt det mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0