Onsdag och bakning

Idag så har jag varit lite lat och det har inte blivit gjort så hemskt mycket..mamma var här och fikade och sedan blev jag sittandes vid datorn en stund innan det var dags att börja med maten..fisk stod på menyn idag och lite grönsaker till..jag äter ju inte pasta, ris och potatis så för mig är det broccoli och blomkål som gäller :). Fungerar toppen att äta så men vågen är så förbannat envis jag håller mig till ca 500 kcal per dag men den vägrar släppa kilona från min kropp blir såå arg.
Men jag ger inte upp de ska bort om det så tar flera månader haha.. Jag är envis som en åsna.
Fast visst kan jag erkänna att jag är sugen på att köpa en stor påse med godis och bara vräka i mig men nee det händer inte men man kan ju fantisera om det iaf.
Nyss bakade jag lite kakor det har blivit som en noja för mig nu när jag bantar jag bakar som en tok men äter ju inget det får andra göra istället och ja det tackar de ju inte nej till har jag märkt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0