Känslan

Känslan av att tro att det är Söndag det hade jag ikväll fattar inte vart det kom ifrån då jag tittat på travet innan och det vet ja ju att det är på Lördagar..Har varit trött hela dagen men sambon och jag tog oss ändå en promenad till Coop och handlade lite frisk luft behöver man ju.
Bjöd hit mamma på en fika och nyss kollade vi på en film en toppen dag med andra ord. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och skall strax sussa.
Fuskade igår och gottade mig lite men kände att jag var värd det men nu går jag tillbaka till den nyttiga maten igen och kör ända fram till julafton då ska jag äta mat det är ju det man ser fram emot ju och gotta sig med all julmat men jag vet att jag kommer ha mega ångest men det är smällar man får ta.
Ska ner minst 6 kilo till och det får ta den tid det tar känner att jag är inne i ett bra tempo med typ 1 kilo i veckan och jag tror det är bra för kroppen.
Men efter jul blir det att köpa sig ett gymkort det kan bli intressant då jag inte gymmat på många många år.
Så det får bli mitt nyårslöfte att gå på gym..tänkte jag skulle försöka mig på att dra ner på snusandet med men någon last ska man väl ha och den är min.
 
Natt natt från trollmor
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0