2 minuter

Låg i sängen och slappade länge idag då jag sovit så himla illa några nätter nu och jag hade ju inget speciellt att göra idag så det kändes ju helt okej...MEN då ringer sambon från jobbet och säger att fastighetsskötaren kommer om 2 minuter..sååå då fick jag lite småpanik..kastade mig upp och hoppade i kläder bäddade sängen och hann precis klart innan det plingade till på dörren..jäklar va det gick undan men håret borstade jag inte så mötte honom som en trasslig fin rugguggla..men vem bryr sig haha..
Han kollade element och fönster och ja det hjälpte ju inte mycket för vi har lika kallt nu som vi hade innan han kom hela 19 grader såå här är man inte bortskämd med värme precis.
Just nu har vi tänt en massa ljus och hoppas få liite mer värme i vårt lilla krypin :)
 
Men nog om det nu till vikten som jag brukar skriva om jag kämpar fortfarande på som innan med kombo och jo det går sakta nedåt men så fick ja ju det där som vi tjejer brukar få 1 gång i månaden och då så pekade vågnålen åt helvet eller ja uppåt helt jäkla fel håll...
Det gör ju inte humöret bättre precis meen bara att gilla läget får se om det försvinner något kilo när veckan är över.
 
Ikväll ska jag gå och möta dottern som kommer med bussen sen ska hon va här i några dagar det ska bli så mysigt så..lite promenader och lite bakning och mycket prat och skratt...Det gillas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0