Vilken skön kväll det blev

Ett härligt långt bad där jag låg och läste lite och sen kliva upp och svepa in sig i badrocken ta på sig de stora sköna tofflorna och sätta sig i soffan med en kopp te. Kan det bli bättre?.
Sambon låg på soffan och spelade ps3 och allt var härligt lugnt. Jag njuter av sådana här kvällar och att få vara tillsammans med min goding de e toppen.
Imorgon är det åter vardag och sambon jobbar kväll vilket innebär långa ensamma kvällar för mig. Så jag får se till att sysselsätta mig lite då så tiden går lte snabbare.
 
Ja och nu blir kvällarna mörkare och jag ska erkänna jag gillar det...för man kan tända massa värmeljus och det älskar jag.
Krypa i min nya dress...har inte invigt den riktigt än väntar på att det ska bli lite kyligare först.....
 

Kommentarer
Postat av: Herr Gunnarsson

Snygg mysdress.

Svar: Tackar=)
Zwampe

2012-09-14 @ 05:22:41
URL: http://jagochmen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0