Synfel

För dig som behöver linser så är detta en bra sida. Du kan lätt beställa hem linser för just ditt synfel. Det finns endagslinser, Månadslinser, Dygnet runt linser, färgade linser och oriska linser. Här kan du köpa linserna till ett bra pris och beställer du för 800 kr så blir det fraktfritt. Du kan ha ett stående linsabonemang det betyder att det kommer linser skickandes till dig utan att du behöver gå in och beställa själv. På det sättet står du aldrig utan dina linser utan de kommer hem till dig ändå. Väldigt bra priser och snabba leveranser har de och jag skulle gärna beställa härifrån om jag kunde ha linser. Men mitt synfel är sådant att jag måste ha glasögon men det är t ex när jag läser eller sitter framför datorn jag behöver det som mest. Jag tycker de färgade linserna som finns är så snygga och man kan byta ögonfärg lite då och då det skulle jag gjort om jag hade linser.

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Jag tror att Jennifer prenummerar på linser. Jag vet inte hur länge hon har samma. Sedan har hon ju glasögon när hon är förkyld.

KRAM!!

2012-09-24 @ 17:54:42
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0