Seg morgon=)

Vaknade vid 9 tiden och har drömt om ormar...jag hatar verkligen ormar och det har varit en riktigt jobbig mardröm.
Har ätit lite frukost och sedan fastnar man ju alltid här framför datorn det är konstigt:). Men man har så mycket man vill klla på morgonen och det tar en stund.
Idag blir det en lugn dag här...sambon åker och jobbar sedan och jag blir ensam hela kvällen. Ska passa på att fixa med lite smått och gott tänkte jag.
 
 
 
 
Song Wei
 
Kikade in här när vi åkte förbi och det fanns mycket fina möbler att titta på. Mysig affär och ett bra utbud.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Möbelvaruhuset i Solna AB
 
Tyckte det var en mysig butik med mycket fina möbler de hade helt okej priser med. Dock var personalen lite aviga och sura det kanske berodde på att man var där på fel dag..en dålig dag har ju alla.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Ingen rolig dröm verkar det som! Det är många ord som är understrykna som det inte kommer fram någon bild på, utan bara ett förstoringsglas. Så gör det med hela Strawbabys länk! Jag ficdk ett meddelande på Hotmail att de inte ville sätta in reklam om Aftonbladet, för det var för konkurenskraftigt!

:)

2012-09-11 @ 14:27:51
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0