Relationreminder

Har du ett företag eller är ni en förening eller något annat och behöver köpa presenter till era anställda eller överraska så finns det ett ställe där man kan beställa en massa olika roliga saker. Bl a reklamgodis, profilkläder, regnkläder, jackor, glas, pennor ja det mesta kan du faktiskt hitta här. Hur lång tid tar det då att få sina presenter mm skickade?. Jo det tar ca 15 dagar om det handlar om tryck på kläder mm. Vissa saker kan man få på 5-7 dagar. Man får prova storlekarna på kläder mm och man får se trycker/bilden på t ex t-shirten innan den trycks på era tröjor så att ni kan välja om ni är nöjda eller inte. Jag har suttit och kikat på sidan och det finns en massa fina och roliga saker och hade jag haft ett företag hade jag kunnat tänka mig att använda mig av de här. Jag skulle ge mina anställda lite fint och lite gåvor såklart. Trycka upp lite godis med företagsnamnet på och dela ut ja det finns mycket roligt här jag skulle sitta och välja lite smått och gott självklart. Pennor mm går ju alltid åt och paraplyer och t-shirtar så kika in du med. För att se vad som finns så får man använda sig av websidan då det inte finns en katalog men det går ju lika bra att klicka runt där och se på allt roligt och fint som finns. Skapa ett konto och se dina ordrar och offerter och få kanon erbjudanden. RelationReminder.se

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Tack för tipset!

:)

2012-09-22 @ 20:11:35
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0