Rejta!

Pizzeria & Restaurang Maxim
 
Helt okej pizza och pizzeria. Trevliga som jobbar där så inget att klaga på!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Kinos restaurang och bar
 
Väldigt god mat och ett trevligt ställe och de som jobbar där var super trevliga.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Sofiero Slottsrestaurang
 
Vilket toppen ställe håller hög klass och toppen god mat.Personalen är jätte trevlig och man får en toppen mysig dag/kväll här.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Apoteket Kronan
 
Ett trevlig apotek fräscht och fint och ett hyffsat bra utbud. Personalen var otroligt hjälpsamma och det uppskattas verkligen.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Apoteket Svanen
 
Kikade in på detta apotek när jag var och hälsade på en vän och jag skulle bara ha alvedon men jag fick hjälp direkt fast jag inte behövde det så det var trevliga personer som jobbade därinne.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0