Hej hopp så här på kvällen...

Igår var jag ju i Stockholm på undersökning på Karolinska och jisses vilken trevlig läkare jag träffade där..man blir förvånad över att det finns männskilga och trevliga läkare för det har det inte varit gott om i min sjukhus historia.
Man blir glad när någon tror på en och inte får en att känna sig som en lögnerska. Så nu blir det att han ska skriva till skjukhuset där jag bor och fungerar inte det så får jag kontakta honom igen. Han bara skakde på huvudet över min berättelse om hur jag blivit bemött och trodde inte det var sant.
Han forstod mig och jag blev genast lite starkare av hans ord...men att kämpa för att få någon att fatta är jobbigt det tar på krafterna när man redan mår dåligt.
Men jag hoppas att man äntligen kan gå vidare med detta och att jag får den hjälp jag behöver han berättade att han hade många som hade det som jag och att man fick ge det tid att visa sig alltså fånga det på papper och så. Han visste precis hur detta kunde vara och jag andades ut och jag erkände att jag önskade att det fanns någon som han på vårat galna sjukhus där jag bor. För läkaren där är den mest dryga som kan gå i ett par skor.
Ja det var lite om min gårdag.

Kommentarer
Postat av: Klara

Skönt att det gick bra!
Vill passa på att tipsa om en bra trafikbytessida där man kan tjäna lite pengar också, vore kul att se dig där!
http://trafficswirl.com/?rid=9743

Svar: Tack=) Ska kika på det..vad är det för något är det svårt?
Zwampe

2012-09-19 @ 11:37:20
URL: http://argaklara.com
Postat av: Klara

Det är som merbesökare.se fast sidan är på engelska, och med folk från hela världen. Det är olika små spel och tävlingar hela tiden där man kan vinna pengar, allt är väldigt enkelt! Det finns en chatt när man surfar där man kan vara med om man vill, och fråga om hjälp. Himla bra sida!

Svar: okej ska kika på det å se om man fattar=)
Zwampe

2012-09-19 @ 18:42:12
URL: http://argaklara.com
Postat av: Jane Melander

Det kanske beror på att de måste vara trevliga här i Sthlm, de har stor konkurrens! Till motsats i din stad!

KRAM!!

Svar: Kan vara så ja..trist är det=(
Zwampe

2012-09-19 @ 18:47:07
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0