Guldpaket

Om du har lite guld liggandes hemma och inte används så är detta ett jätte smidigt sätt att få in lite extra pengar. Beställ hem ett guldpaket detta kommer hem till dig med posten. De värderar och du får pengarna inom 24 timmar. Dina smycken du skickar iväg är försäkrade och det är bra ifall det skulle bli något som går fel och de försvinner på vägen. Skulle jag ha smycken som låg här så skulle jag inte tveka utan jag skulle sälja och få in en slant så detta är ett toppen sätt tycker jag och det går snabbt och smidigt och du har dina pengar inom en dag på kontot det kan ju inte bli bättre ju. Så hur gör man? Man fyller i en ansökan. Tar emot brevet. Skickar in brevet med dina smycken. Och vips har du snart pengarna på ditt konto enkelt och smidigt.

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Jag kom med i en kampanj i Buzzador om att sälja guld och man fick mer än de vanliga bolagen. Så då sålde jag en klocka som hade varit min pappas, när han hade arbetat på Philips ett visst antal år och en av mammas ringar.

KRAM!!

2012-09-20 @ 19:47:10
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0