Dagen idag

Ja den vet jag inget om än idag mer än att vi ska äta pizza senare...dottern och hennes kille ska in till stan senare i eftermiddag och kika på lite band som spelar mm. Själv är jag inte så pigg på det haha...
Har sovit illa i natt..när jag precis hade somnat så ringer sambons telefon mitt i natten och den ringer så högt och säkert 10 signaler...och då var det kört för mig att somna om...så där läg jag och vred och vände på mig och ja jag var säkert vaken till 5...sen lyckades jag somna några timmar...
 
Ha en toppen dag alla!
 
 
Fabrik 19 Tibro AB
 
mycket fint att titta på och bra priser. Titta in=)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Stockholm Quality Outlet
 
Här kan man hitta mycket snyggt bra priser och ett stort sortiment. Så bara en massa tummen upp.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Burger King Stinsen
 
god mat och ett hyffsat trevligt ställe kunde väk piffas upp lite men personal mm var trevlig. Inga långa väntetider.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0