Bellbox

Måste bara tipsa om en bra sida med bra produkter till håret. Jag själv bleker mitt hår och som ni säkert förstår så sliter det ju mycket på håret och då vill det till att hjälpa håret och skydda det så mycket man bara kan. Jag fick tips av frisören jag går hos att börja använda Moroccanoil det är en olja den är rik på vitaminer, antioxidanter och protein och skyddar håret jätte bra. Man kan antingen ta i den i fuktigt hår eller när håret är torrt man behöver endast ha några droppar. Den kanske kostar en slant men den är absolut värd varenda krona. Sedan måste jag även tala om att hårsprayen av samma märke är riktigt bra den doftar gott och håret känns inte stelt och konstigt utankänns naturligt. Dessa produkter kan ni hitta här och mycket annat då givetvis så sidan är verkligen värd ett besök.
Så mina tips och bra produkter är:
 



Kommentarer
Postat av: Bellbox

Spana in vår nylanserade hemsida på www.bellbox.se! Där hittar du nu förutom vårt breda sortiment av produkter även nya Hårvårdsguiden – fullspäckad med inspiration, frisyrtips och massa kul läsning kring hårvård, hårvårdsprodukter och de senaste hårtrenderna.

Just nu dessutom 20 % rabatt på ditt första köp via http://www.bellbox.se/bli_medlem. Varmt välkommen!

2012-09-11 @ 14:35:30
URL: http://www.bellbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0