Badelibadat

ett skönt varmt skumbad har jag tagit och guud va skönt det är...man blir så varm och go. Nu har jag krupit upp i soffan i badrock och datorn i knät..kan det bli bättre?...nä kanppast. Eller jo om man vann några miljoner kanske haha.
Ska försöka sussa tidigt ikväll men känner jag mig själv så kommer inte det att gå för att jag vet att jag måste upp tidigt imorgon. Är alltid likadant:).
Så imorgon blir det inte mycket bloggande för mig...
 
Karolinska here i come....hoppas vi hittar nu bara...tur man har GPS :).
 
Natti natt alla!
 

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Det verkar ha gått bra, eftersom Hubbe redan har börjat skriva på ciao! :)

2012-09-17 @ 19:13:39
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0