Är det någon mer

som har problem med att uppdatera när ni skrivit ett sponsrat inlägg...jag får bara upp sidan kan inte hittas när jag ska in på bloggen..börjar bli lite smått irriterad på detta. Går inte att göra ett skit ju=(.
 
Sitter här nu mätt och go i magen..ärtsoppan satt fin fint den. Nu ska jag gå igenom lite sidor här på nätet och se om man kan trilla in på något kul.
 
 
 
 
 
Pitchers Skövde
 
Riktigt god mat och härlig stämning och personalen mån om att man hade det bra. Så bara positivt.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Swedish Hasbeens AB
 
Väldigt fina skor men tyvärr för dyra för min plånbok. Sidan var fint uppbyggd och som sagt ett fint utbud av skor.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Butik Björn E AB
 
himla trevlig butik med fina kläder väl värt ett besök:)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Grandpa AB
 
Mysigt ställe men lite dyrt för mig men annars snygga saker och trevligt folk.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Vero Moda
 
mysig butik, bra personal och ett bra utbud men lite dyra priser kan jag tycka.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0