Nu har dagarna äntligen gått

och imorgon förmiddag kommer sambon hem...det har varit mycket långsamt utan honom här och att sova själv på kvällen har varit tufft. Så imorgon blir allt bra här hemma igen. Jag är inte van vid att va ensam och det har påverkat allt haha...jag har levt på smörgås och panpizza mm. Inte ens lagat någon mat för det känns så trist att sätta sig och äta ensam.
 
Vad har jag gjort då hela helgen...INte mycket alls...Tv och dator och lite tvätt är väl det jag fått gjort. Det har varit lugnt väldigt lugnt men nu blir det som vanligt igen och det ska verkligen bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Visst är det tråkigt att äta ensam o laga mat bara till sig själv! Idag åt vi pannerad fisk, gröna ärtor och mos. Jättegott!!

Svar: Ja det är riktigt tråkigt...men nu är allt tillbaka till normalt här hemma.
Zwampe

2012-10-08 @ 19:04:55
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558
Postat av: Jane Melander

Jag har ju skrivit här att det är tråkigt att äta och nlaga mat ensam! Men idag åt vi friterad fisk. gröna ärtor och mos.
Sen undrar jag om du inte har min länk till min nya blogg på listan? Det står bara universum777 till MS?

KRAM!!

Svar: jag har inte lagt in några nya länkar får fixa det någon dag=)
Zwampe

2012-10-08 @ 19:27:30
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0