Ni kom väl ihåg

att ställa tillbaka klockan inatt...jag gjorde det iaf men helt ärligt så märkte jag inte av det alls. Kanske att jag sov längre än jag brukar haha...
Vad händer idag då?...Inte mycket alls faktiskt..en lugn Söndag får det bli ska väl plocka ner till tvätt och sortera och lite annat småfix..fast egentligen är väl Söndagen en vilodag va?...
Lite mat får det väl bli senare med...men vad det blir har jag inte bestämt än..men något fixar man ju till såklart.
Imorgon är det Måndag igen och denna veckan har dottern lov och på Tisdag fyller hon år hon blir hela 17 min lilla gumma jösses vad tiden går.
Kalas för henne blir det väl lite då men det STORA blir på Lördag då hon ska ha en spelning med några band då blir det tårtbak mm och pyssel så det är då hon blir ordentligt firad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0