Konferens Stockholm

 
Behöver du eller något annat företag boka en konferans. Då finns den här i Stockholm där finns det plats för 2- 400 personer. Det ligger med skärgårdutsikt det finns 195 hotellrum. Det ligger jätte mysigt helt enkelt. Här kan ni ha era möten och samtidigt hitta på lite olika aktiviteter så som kappsegling, laserduvskytte. Detta är bara lite av vad som kan hittas på här. Det finns en massa rum där ni kan hålla era föreläsningar om vad det nu är ni gör.
Förena nytta med nöje helt enkelt koppla samman erat gäng och trivas bra och samtidigt kunna ligga och sova som prinsar och prinsessor i hotellrummen.
En mysig härlig miljö här kommer lite priser på lite olika aktiviteter ni kan göra.
Kick off : från1795 kr per person.
Kappsegling: från 900 kr per person.
Trio i goda Julsmaker: från 495 kr per person.
Så kika in här och ta kontakt och boka eran konferans och ha det mysigt medan ni jobbar. Perfekt kan inte bli bättre än så här ju. Mysig miljö, fräscht och fint allt på ett och samma ställe.
Här skulle jag lätt kunna tänka mig att bo och tillbringa någon eller några dagar med mina arbetskollegor mm.
Jobba samtidigt som man har det roligt ha möten och roliga aktiviteter och äta gott och umgås. Se den fina skärgården kunna gå ut och bara njuta av sjöutsikten.

Så detta tycker jag ni ska kika in på om ni skall ha en konferans allt man behöver finns samlat här. Perfekt ju!
Skogshem-Wijk Konferens i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0