Kappsäck full med pengar...

Det hoppas jag på idag...nu har jag spelat en massa V75 så nu hoppas jag att jag kan fylla min kappsäck:).
Barnen har knallat iväg till stan och jag får ta hand om det roliga som disk mm...det är ju rättvist fördelat eller hur?.
Men jag klagar inte haha...ikväll blir det Tacogratäng det har dottern beställt och ja jag håller med för det är gott.
Regnar gör det och ja det är ju inget ovanligt alls...för det har det gjort hela sommaren och det ska ju fortsätta hah..snart får vi skaffa oss en båt om vi ska någonstans.
 

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Våran disk står, vi orkar inte! Vi har spelat Lotto idag, hoppas på vinst så vi kan sätta tillbaks lite på vårt sparkonto, sedan bilverkstaden länsade det!
:(

Svar: här blev det 42 kr så jag hoppas med på Lottot det börjar sina på kontot nu.
Zwampe

2012-10-20 @ 17:40:21
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558
Postat av: Jane Melander

Ja, jag hoppas också på Lottot. Får ju mail om vi vunnit! 42:- är ju alltid något! Köp något gott till i morgon!

KRAM!!

2012-10-20 @ 22:19:26
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0