Idag så

kom dottern hit på morgonen och vi käkade en frukost ihop..sedan blev det lite snabbabud här..vi ringde på en bil åt mamma och ja den fanns kvar och vi fick åka till banken och plocka ut pengar och sedan bar det iväg till Jönköping..vi lämnade dottern vid bussen innan vi åkte iväg.
När vi kom till Jönköping så var <3 hungrig så vi letade reda på en Thai resturang och ja ni kan ju själva räkna ut att man gick därifrån mätt och go.
Sedan ringde vi till hon som sålde bilen och åkte dit och kollade och ja det blev affär...
På vägen hem så stannade vi på en loppis och kikade men det blev inga inköp där..
Sedan hem och hemma så sprang jag in på en tygaffär och vad jag köpte där kan jag inte berätta för det skall bli en överraskning åt någon:).
När vi kom hem så la vi oss i ett bad här och det var en bra avslut på en mysig dag...nu sitter man här och slappar och det är man ju värd tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0