Heppo

Här är din skobutik på nätet.Heppo.se har skor för alla och för alla tillfällen. Här finns skor till tjej, man och barn och de har ett stort och brett utbud att välja bland. De har fri frakt och fri retur du kan alltså prova skorna i lugn och ro hemma detta är ju toppen för det är inte alltid att alla skor passar trots att man valt den storleken som man normalt har. Hur gör man då?. Jo man skapar sig ett konto och sedan är det bara att sätta sig och njuta av alla skor som finns sedan väljer man det betalningssätt som passar dig bäst. Jag har hittat en massa skor som jag skulle vilja köpa så nu får jag ta mig en funderare på vilka jag ska välja. Man kan ju inte köpa alla man vill ha. Här kommer ett litet utval av de som jag fastnat för så titta och njut och gå in här och välj dina favoriter du med:) online skor
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Jag skulle aldrig kunna köpa skor på nätet, måste prova! Jag har så konstiga fötter också, "Italienska fötter", smala med hög hålfot!

KRAM!!

2012-10-11 @ 18:24:47
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0