Hälsoundersökning

Ja alla behöver vi genomgå hälsokontroller lite då och då och speciellt viktigt är det för företag att ha detta till sina anställda så att de kan få den hjälp mm som de behöver för att kunna må så bra på sin arbetsplats som möjligt. Här på Adocto kan du få tid redan samma dag för akuta saker om du tar kontakt innan klockan 12 på dagen. Adocto kan även erbjuda andra speciallist vårds undersökningar och allt finns att hitta på deras sida som är fint uppbyggd lätt att hitta på. Adocto har 2 stycken mottagningar i Stockholm här ligger mottagningarna Hälsingegatan 2 och på Sibyllegatan 53 det är lätt att hitta och ta sig dit med bil eller annat färdsätt. Så detta är något för alla företag tycker jag för man skall ju vara mån om sina anställda och se till att de inte får några skador eller mår på annat sätt dåligt. Man kan får hjälp med det mesta som man behöver ha kanske en anställd mår psykiskt dåligt ja då kan man få hjälp med det med. Hade jag varit anställd så skulle jag velat ha detta skydd bakom mig det skulle vara tryggt att kunna kontakta vård snabbt och enkelt så detta tycker jag alla företag ska titta på. Kan kontaktas dygnet runt det är ju toppen bra och för företag så kostar det ca 495 kr per år och anställd det är ju toppen bra pris ju. Så företag detta tycker jag ni skall kolla på till era anställda. mer info om hälsoundersökning

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja hälsan kommer alltid först!
Du får ha en bra dag!

2012-10-22 @ 15:05:28
URL: http://locolifestreetwear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0