Dagen idag dåråå

Började med att jag hoppade ur sängen vid 10 ja jag sov läänge...sedan ställde jag mig med den tråkiga disken. Vid 12 kom dottern hit från skolan mamma hämtade henne där och sambon lagade mat så vi satte oss och käkade.
Sedan åkte han till jobbet och mamma hem...dottern och jag satte oss och lyssnade på lite musik och slappade.
 
Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på...får väl riva tag i lite saker snart men vet inte vart jag skall börja riktigt haha...så mycket att göra och egentligen är det bara att börja jag ska ju sälja lite prylar som bara ligger här och samlar damm...men så tråkigt att plåta och skriva det är där det tar emot...men när man får pengar blir man ju glad:).
 
Vädret då? jo vad tror ni det är mulet och frått och trist som vanligt inget ändrat på den fronten inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0