Catering i Stockholm

Lite då och då när man har lite större festliga tillfällen så behöver man kanske hjälp med att göra maten och det är då en catering firma kommer in i bilden. Här på Eurocatering kan du hitta en massa olika menyer och du kan få hjälp och råd om vad som passar just din fest eller din tillställning du skall ha. Hur fungerar då catering jo du får helt enkelt maten utkörd den tiden du önskar du får låna porslin mm och de kommer och hämtar upp allt när du vill. Du slipper en massa söl och bök med matlagning får allt serverat och behöver bara koncentrera dig på din fest. Visst låter detta toppen?. Jag har använt mig av catering ett par gånger och jag tycker det är helt suveränt lätt och smidigt och inget extra jobb alls. Vad kan man välja på hos Eurocatering då...tänkte visa några rätter som finns att välja på: Karibisk buffé Itaiensk buffé Vårbuffé Sommarbuffé Du kan välja att ha t ex plock mat små wraps eller varför inte små spett det finns mycket mer att välja bland. Smörgåsar eller varför inte sallad eller paj du kan välja dessert och dryck. Ja det är bara en liten del av allt. Du får kika in och se den ljuvliga maten det finns hur mycket som helst att välja bland. Alla rätter har styckpris alltså de är räknade per person så det är lätt att räkna ut själv hur mycket man behöver dv s till hur många personer som kommer.
 
 
 
catering i Stockholm av Brommadeli

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Det såg ju gott ut!Men är det inte dyrt?
!Titta gärna in på min sida Kattgare.blogg.se/?tmt=385580, bland mina länkar längst ner till vänster, står det massor med Gratissidor och sidor med Rabattkoder!
Välkommen!

KRAM!!

2012-10-12 @ 17:41:21
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0