Jo men Söndag då

Nu är det snart slut på denna helgen med...den har gått fort som alla helger gör. Idag hjälper sambon en kompis att flytta och jag har haft mamma här på lite besök. Snart kommer dottern hem igen och det ska bli mysigt.
Hon vill att jag ska bleka håret på henne ikväll så ja det är väl det jag kommer att göra kan jag tro...
Lite film ska vi titta på med och sedan är det nog dax att krypa ner i sängen för att sova.
 
Imorgon Måndag så ja då får jag väl väcka dottern på morgonen och äta lite frukost med henne...
Sedan ska jag va så tråkig att jag tar hand om en massa torr tvätt..så glamouröst eller hur?..vet inte om jag stavade ordet rätt haha...
 
Ska försöka få min blogg lite mera spännande ska bara komma på hur..men det ska nog gå..får ta mig en fundilerare på lite roliga project jag kan göra...
 
Ne nu ska jag fixa vidare här hemma lite...vem vet kanske jag kikar in och bloggar lite till det får vi se:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0