Hur läget är just nu

Som jag har berättat förut så har jag ju problem med rusningar och extraslag och jag känner att allt bara står stilla och stampar just nu..ska det verkligen vara så svårt att få den hjälpen man behöver?.
Jag fick ju be om att de skulle skicka mig till stockholm för ett andra utlåtande och där var jag i september och har det hänt något på orten där jag bor efter det?.
Jo jag fick ett brev att de hade fått utlåtandet av läkaren där och han bad om att de skulle utreda vidare...men inget går snabbt inom sjukvården precis...nu är det November och än har jag inte fått komma in till sjukhuset.
Som sjuk ska man orka att ringa runt och att tjata ska det behöva att vara så?.
 
Tror fler har samma problem som jag och känner sig totalt nedvärderade av sjukvården man ska väl inte behöva tigga och be för att få komma dit?.
Såå iveckan får jag väl ringa och fråga hur det går med allt då jag inget hört....
 
Så nu har jag fått gnälla av mig lite och det känns skönt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0