Hur kan man

känna sig ensam fast man inte är det?...det undrar jag men det gör jag iaf...skum känsla är det.
Har känt mig lite nere ett tag nu sådär låg man kan känna sig ibland...har lixom ingen lust med något och får inte mycket gjort...inte ens handla är kul?.
Skulle egentligen behöva ta tag i lite fönstertvätt och byte av gardiner men jag skjuter bara upp det...men i veckan måste jag ta tag i det...
Sitter här nu med en massa tända ljus men inte känns det bättre nu heller...kanske detta är för att det är mörkt ute hela tiden...för jag är trött när jag vaknar jag är trött hela dagen och så kommer kvällen och jag skall krypa ner och DÅ kan jag inte somna...det tar flera timmar innan jag kommer till ro.
 
Får hoppas jag blir lite gladare snart och får tillbaka lite av den energin jag hade förut...den skulle verkligen behövas just nu när det är mycket som skall göras...stakarna och stjärnorna ska ju snart fram i fönstren.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jobbigt när man får såna där perioder, hoppas du snart känner dig piggare.
Kram från mig!

Svar: ja det är tufft när man känner sig nere:( Kram!
Zwampe

2012-11-24 @ 19:08:00
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0