Gårdagen

blev lite kaotisk på dagen hade jag inget att göra så satt och grejade med saker på nätet typ hela dagen lite småfix som julklappar mm...jo jag var ju och handlade lite med...höll på att glömma det.
På kvällen mådde dottern inte alls bra...hon mådde iof dåligt på dagen med men det ville inte gå över så det blev en tur till akuten...där går det inte snabbt så vi gjorde av med en förmögenhet på deras maskiner med kaffe och smörgåsar...20 spänn för en tekaka med ost och paprika det är svindyrt men vad gör man inte när man är hungrig. Lite varm choklad blev det med och vi skojade om att vi var på fikatur på akuten vårat Måndagsnöje haha..
Jag fick en snubbe som stirrade ut mig och det var en obehaglig känsla jag kände hans blick på mig hela tiden scary var det. Så jag flyttade på mig det kändes läskigt att ha någon som stirrade.
 
Idag har jag fått mycket gjort för vårat nät har legat nere så då fick man sysselsätta sig med annat och det har jag gjort så nu är det bytt gardiner och jag har tvättat och småfixat...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0