Dorunner

Ja vad är då detta som jag nu ska skriva om tro?. Jo detta är ett företag som hjälper till med att göra offertförfrågningar till hantverkare. Det du behöver göra är att tala om vad du ehöver hjälp med och det gör du i 3 enkla steg. Första steget är att svara på vad du behöver ha hjälp med. Andra steget är att beskriva vad det är du behöver hjälp med t ex jag behöver ha hjälp med att kakla om ett kök eller badrum. Sedan det tredje steget är att tala om när du vill att arbetet skall vara klart. När du fyllt i allt detta så får du vänta på svar. Du får tala om om du är privatperson eller företag eller vad det är du har. Sedan fyller du i dina kontaktuppgifter så att de kan nå dig. Visst är detta toppen enkelt och tryggt och gratis att fråga så detta skulle jag lätt göra om jag behövde hjälp med något. Men nu bor jag i hyreslägenhet och där får man inte göra vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0