Bellbox

 
Jag som bleker mitt hår behöver ta extra hand om håret och ge det bra schampoon och hårinpackningar och här på Bellox finns det massor av olika hårvårdsprodukter. Sidan är lättnavigerad och du kan hitta en massa olika varumärken så som Kerastase, Bed head, Redken ja + massa massa fler det är bara att kika in själv och kolla.Moroccanoil Moisture Repair Shampoo detta är ett schampoo som jag brukar köpa och som vårdar mitt hår så att det ser friskt och fräscht ut det tar hand om mitt blekta hår och jag brukar även använda mig av balsam och hårinpackning och olja till håret av samma märke. Priserna är dock kanske lite höga men det är dryga produkter. Så ja det finns mänga bra märken att välja bland och beställer man för 500 kr så blir det fraktfritt hur gör man då jo man skaoar sig ett konto sedan är det bara att börja handla. Kommer lägga in och visa de produkter som jag köper så kan ni själva få se ett litet utbud av det som finns. Så håll till godo :
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0