Sjukvården är under all kritik.

Man får inte vara sjuk...Väntar ju som sagt på operation..men efter att ha varit inlagd så sa dom att en annan undersökning skulle göras och nu i April Maj...Hmm Maj är på väg den med och jag ringde idag till hjärtmottagningen där jag fick till svar att det skulle göras en Invasiv Elfys och den skulle göras på Fyslab..så jag ringde dit där i deras papper stod det att jag väntade på Ablation..Suck ringde till Mava där jag låg inne men tyvärr inget svar..Telefontiden var mellan 15-16 men ingen som svarade hmmm...telefontid?. Betyder inte det att de ska vara i telefon då?.

Så jag blev inte mycket klokare..Imorgon ska jag ringa hjärtmottagningen igen...sjukvården hmmm den är verkligen under all kritik.
Jag har nu väntat i 1,5 år och inget hänt ska det behöva ta så lång tid?.

Ne nu får man snart stampa ner foten ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är bedrövligt att du får så dålig hjälp och att det ska ta sådan tid.

Sköt om dig! Kramar!

2012-05-03 @ 22:49:02
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0