När man får ett litet ryck...

Vaknade vid 9 tiden imorse och gick upp och käkade lite frukost...sedan åkte vi iväg till mamma som behövde lite hjälp med en telefon..men det var inget fel..haha..Bara lilla mamma som tryckte för sakta på knapparna:).

Efter det beställde sambon pizza så den hämtade vi på hemvägen från mamma... När vi käkat så gick sambon ut till garaget och jag fick ett ryck och började tvätta fönster..torkade ur ordentligt och bytte gardiner i dotterns rum..de som hängde där hade blivit så solblekta. Nyss dammade jag lite och nu tog jag mig ett glas vatten och satte mig här.

Imorgon ska jag tvätta de sista fönstren sedan är det klart..meningen var att jag skulle ha gjort det för ett bra tag sedan men orken och lusten har inte funnits där men nu kom den idag.

Ska lura med mig mamma i veckan upp till Gengåvan en butik med begagnade möbler jag skall titta på en bäddsoffa..får se om vi kan hitta någon:).

Japp nu blir det inte så mycket mer gjort här idag vad jag vet..Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig du har varit, hoppas du hittar någon soffa. Trevlig fredagkväll!

2012-05-18 @ 19:47:03
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0