Inte på speciellt bra humör

men inget jag kan skriva här...men är ganska besviken och ledsen och mår väl sisådär. Ibland undrar man varför någon kan vara så egoistisk och bara tänka på sig själv. Men tyvärr är det väl så vissa personer fungerar medans jag är en helt annan typ av människa en som bryr sig och tänker på andra först. Men man får väl lära sig att leva med att alla inte fungerar på samma sätt.

Är såå trött idag då jag inte sovit något vidare inatt och det gör ju inte saken bättre att man har den jobbiga veckan just nu.

Nää slut på gnällandet...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ledsen man blir på sånna människor, jag förstår dig.

Hoppas du får en trevlig kväll!

2012-05-26 @ 19:10:12
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0