Inget gjort alls idag

Har inte gjort något vettigt alls idag men det känns okej ändå jag är så trött då jag sovit dåligt ett bra tag nu igen.
Det har mest blivit data för mig och tv..
Mamma var gullig och kom hit med snus åt mig då mitt tagit slut och sambon inte var hemma. Tack Mamma:).

Snart blir det till att försöka krypa ner och få en liten blund iaf...ska upp och ringa vårdcentralen imorgon och förhoppningsvis får jag komma dit och jag behöver prata lite med min läkare om hur jag skall gå tillväga jag har lite pågång just nu men behöver lite hjälp från honom.

Nu ska jag försöka få till min operation nu jäklar ska jag bli en tjötkärring och inte ge mig.

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

ha en fortsätt trevlig kväll innan måndagen börjar ;)

2012-05-06 @ 22:47:16
URL: http://www.nattstad.se/jummivonminji
Postat av: Lotta

Lycka till idag!

Kramar!

2012-05-07 @ 10:42:47
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0