Ingen rolig natt alls

Har knappt sovit en blund och känner mig helt slut..när ska man tas på allvar detta fungerar inte längre min kropp sparkar bakut och jag är helt slut. Har suttit och tagit reda på en massa nr så imorgon blir det jag som ringer runt jag måste få hjälp med detta det fungerar inte. Bemötandet jag får av hjärtmottagningen är skrattretande från att ha blivit lovad operation förra december alltså ett år sedan nu till sista svaret jag fick då jag låg inne förra veckan då de sa att det stod April Maj...till Kanske Juni Juli det är sjukt. Hur kan de bara få behandla patienter på detta viset?.

Jag lider något fruktansvärt och ser inget ljus alls...det enda man vill göra är att lägga sig i en hög och bara gråta men vad hjälper det?.

Ne sjukvården den är verkligen under all kritik och det ska finnas vårdgaranti...men vart fan är den då?. Är inte den på 3 månader? Jag har snart väntat 2 år ska det vara så?.

Ne man får väl bli arg men hjälper det?...Vi får väl se:(.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fy sjutton hur dom behandlar dig, bra att du orkar ringa runt, hoppas någon tar tag i detta på allvar så du får hjälp snart.

Fattar inte hur långt det ska gå och hur dåligt du ska vara tvungen att må innan du får den utlovade operationen.

Önskar dig all lycka!

Många Kramar!



2012-05-06 @ 12:47:09
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: ingbac44

Du får gnälla och stå på dig ordentligt. Lycka till.

2012-05-06 @ 16:33:44
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0