Förvirrande


Jag tog hjälp av patientnämnden för att få till en tid för operation. Så jag ringde idag och ville vet typ tid och plats för det borde ju finnas tycker man och möts av förvirrning ingen visste bågot och jag blev informerad om att ringa fyslab..där rev dom sig i huvudet och fattade inget för den operation jag skall görs görs ju inte där.

hmm...ringde då parientnämden igen och förklarade läget och han rinde åter igen runt och ringde tillbaka till mig..jo men 19/6 fanns det tid inbokad för mig och jag blev återigen förvirrad.

Ringde tillbaka till hjärtmottagningen och NU kom det fram att operationen görs på ett arytmiställe som dom har på sjukhuset..snacka om att man bli förvirrad. Men tid mm kunde de inte tala om och nu lät det som om den 19 inte var helt hundra igen va faaan. Detta är helt sjukt.

Tog kontakt med ett ställe i stockholm ringde dit och pratade med världens gulligaste sköterska som berättar att just det länet som jag bor i inte har någon förbindelse med deras län..skrattretande måste jag säga..för där fanns det tider att få snabbt.

Ja vad ska man säga om sjukvården den är så långt ner och så dålig så det finns inte..

Så inget finns på mig någonstans men patientnämnden gav mig ett datum som hann fått av mottagningen så ja jag ska kontakta dessa igen för nu får det an vara färdig strulat.

Man får inte vara sjuk för hur fan ska man orka kämpa med allt...har suttit i tele feån 11-14 idag...helt sjukt.

Nyss ringde en sköterska från hjärtmottagningen och förklarade vad en Invasiv elfys var och det är som en ablation...förvirrande men det fanns ingen remiss om det...ja herregud.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men gode gud... vad håller dom på med...? Finns det en dag så måste dom väl för jösse namn ha en tid åt dig också, kan ju undra vad det är för landsting som du tillhör...

En stor eloge till dig som orkar kämpa.

Kramar!

2012-05-10 @ 16:48:26
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melanderl

Undra om de vet själva var de arbetar? Typiskt att erat län inte hade samarbete med Sthlms län! Särskilt när det finns swå många lediga platser här!



KRAM!!

2012-05-11 @ 16:44:42
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0