En härlig dag blev det..

Som jag skrev tidigare idag så funderade jag ju på att locka med mamma ut och handla lite och så blev det..först hoppade jag in och solade en liten stund. Sedan for vi iväg ner till Netto egentligen är det ingen butik för mig men jag skulle bara ha lite småsaker så det gick bra där.

Sedan åkte vi och handlade blommor och de är redan planterade på balkongen..

Sedan åt mamma mat här och vi fick en vän till sambon som kom hit och tittade på travet...sambon hade tippat med jobbet och han lyckades pricka in 7 rätt men tyvärr gav det ju ingen mega utdelning men alltid kul med vinst.

Själv fick jag hela 37 kr på DD jag spelade ju iof bara för 5 kr så det är ju inga stora pengar.


Så ja det blev en mysig dag så nu blir det lite tv och soffmys här.

Kommentarer
Postat av: Monika

Typiskt att det ger dålig utdelning när man får 7 rätt!

Ha en skön söndag

2012-05-20 @ 09:25:05
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0