Blir så besviken på sjukvården

Åkte in i går natt med ett hjärta som studsade och slog hejvilt och blev inlagd. Det togs 5 ekg under natten och jag tänkte att nu måste de väl fatta. MEN vad fick jag reda på jo att operationen jag väntar på är uppskjuten ytterligare och jag ska göra en annan undersökning först de ska reta hjärtat och se vart det signalerar fel. HUR länge ska jag behöva vänta på detta då?. Jag håller på att bli galen mår så psykiskt dåligt fattar dom inte att dom gör illa personen som väntar?. Jag har väntat över 1 år och inget har hänt än och jag har ringt och ring och fått svar du ligger långt fram i kön och nu skall jag göra en annan undersökning helt plötsligt :O.

Fattar nada så imorgon skall jag ringa hjärtmottagningen och nu jävlar ska de få höra en arg röst i andra ändan för så här kan de inte göra.

Morr morr...ja kan bli arg jag med och just nu är jag så IRRITERAD så det finns inte:(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Förstår dig, bra att du ska ringa. Inte klokt att du har behövt vänta så länge och måste vänta ännu längre, man kan ju undra varför dom hela tiden skjuter upp operationen.

Är du hemma nu? eller blir du kvar på lasarettet till dom gjort undersökningen?

Sköt om dig!

Kramar!

2012-05-02 @ 17:27:28
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Jag är hemma igen och får vänta igen=( Blir så ledsen:(

2012-05-02 @ 18:14:52
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: Jane Melanderl

Det är rätt!! STÅ PÅ DIG!!!! De kan inte behandla dig hur nonchalant som helst!!



KRAM!!! Sköt om dig, vännen!!

2012-05-02 @ 19:46:47
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: ingbac44

Vad jobbigt. Stå på dig. Vården är under all kritik. Man måste överdriva lite ibland. Det märkte jag när dom skickade hem sambon med stroke. Nästa dag var jag med och eftersom jag jobbar i anslutning till akuten så vågade dom inte annat än kolla ordentligt.

2012-05-02 @ 21:49:06
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0