Vädret är bra roligt just nu

Igår var det jätte skönt ute varmt och härligt...så vaknar man här imorse och tittar ut då är det snö..hmm trodde det var klart med snö nu och värmen var på gång helt men ack så fel man kan ha. Nu är iaf solen framme men det blåser på rätt bra jag har inte varit ute än men kan tro att det är lite ruggigt.

Här har det inte hänt mycket idag det enda som jag gjort är att diska...borde sätta lite fart men blev sittandes vid datorn och timmarna bara försvinner iväg.

Men så är det...får väl snart ta och fixa till det lite här men har ingen panik hela dagen är ju kvar än ju.

Imorgon har jag ett besök på vårdcentralen kl 8 så ingen sovmorgon då heller fast det är helt okej jag somnar gott om kvällarna när man är uppe med tuppen på morgonen.

Ni såg väl att jag skrev OM ciao i går jag tycker att ni skall kolla in sidan...skriva lite recensioner om produkter samtidigt som ni tjänar en slant. Pengar är väl alltid välkommet eller hur?. Sen så sätter man betyg på de andra som skriver därinne och alla tjänar på det.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är med på ciao men tycker det är svårt att skriva så det blir sällan, men kanske skulle börja. Alla har ju varit nybörjare från början, för visst är det bra att käna en slant extra på den låga pensionen man har.

Trist att det ska komma snö nu, men tror att den som kommer nu försvinner ganska snabbt men trist i alla fall att vakna o se att det är vit ute.

Önskar dig en fin dag och lycka till på Hc i morgon!

Kram!

2012-03-19 @ 13:20:34
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

ja alla är vi nybörjare men man lär sig snabbt=). Ja man behöver verkligen lite extra i kassan det är inte fett att vara sjukskriven.

2012-03-19 @ 13:47:20
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: Doritz

Blev inte så glad när det var helvitt på marken igen. Nu har det försvunnit som skönt är. Måtte det vara säsongens sista snöfall.

Postat av: ingbac44

Men kära nån. Har ni fått SNÖ. Här är det bara blåst i alla fall.

2012-03-19 @ 15:33:54
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0