Sådär nu är man blond igen!

Nu är man helblondin igen den svarta utväxten är inte speciellt snygg tycker jag men nu är den puts väck och imorgon skall jag till frissan och fixa till håret ska bli riktigt kul.
Idag har det inte hänt speciellt mycket..dottern har varit här en stund hon kommer tillbaka imorgon igen och stannar kvar här till Fredag då åker hon nog iväg till sin kille.
Mamma var här på en fika med men nu blev man helt ensam men har lite att pyssla med så det är lugnt.

Idag blåser det och regnar så inte skönt alls ute..ställde ut påskris igår och det blåser omkring på balkongen får nog ställa undan det om det inte lugnar ner sig snart.

Idag kom dotterns skor så hon blev supernöjd och min parfym och hudkräm kom med så nu kan jag lukta gott igen.

Nyss fick jag ett SMS om att byxorna kommit så de hämtar jag ut imorgon...pengarna rullar snabbt iväg men det är ju så kul att shoppa man önskade att man hade lite mer att spendera loss för men nu får det vara stopp..ska ju som sagt klippa mig imorgon och då går det några lappar till.

Tom peng pung snart ju haha....


Ha en toppen kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0