Ja hej och hååå

Uppe med tuppen idag och iväg till vårdcentralen kl.8 där fick jag göra Ekg som vanligt skönt att de håller koll på allt. Sen åkte jag iväg och handlade innan jag ramlade in hemma...pust vilka tunga kassar det blev men nu finns det lite gott och blandat hemma.

Mamma var här på en fika och sen kom dottern hit så här är det full rulle hela tiden...

Sitter och grejar på Ebay ska försöka beställa ett par skor till dottern men det blir något fel hela tiden...argare och argare blir jag men jag ska få iordning på det...jag är ENVIS så jäklar det ska gå.

Väntar hem sambon om en stund då ska det bli lite mat sen vet jag inte vad vi ska hitta på det får vi se då...känner mig lite seg så kanske en tupplur på soffan?.

Borde egentligen städa men det finns ju en dag imorgon eller hur?.

Armbandet jag hade utlottning på är på väg till sin nya ägare hoppas det kommer väl till användning nu när solen kikar fram...=).


Kommentarer
Postat av: Jane Melanderlander

Kul med besök! Ha det bra!



KRAM!!

2012-03-20 @ 14:46:04
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0